Breaking news
  1. Hapert grijpt laatste strohalm tegen Terlo
  2. Johan van de Ven overleden.
  3. Hapert verspeelt voorsprong op bezoek bij Dommelen
  4. Enthousiaste en gezellige meiden gezocht!
  5. Hapert verliest opnieuw met 1-0 van koploper RKGSV

Onze Club

Wij zijn vv Hapert. Meer dan een voetbalclub!

Niet alleen een voetbalclub, maar ook een vereniging van mensen. Man, vrouw, kind, jong en oud. Iedereen hoort erbij en we zullen het allemaal samen moeten doen,. Want dat betekent het woord verenigen.

Maar uiteraard zijn we nog steeds een voetbalclub. Men wordt in eerste instantie lid van vv Hapert om te kunnen gaan voetballen in een team. Maar dat teamverband houdt niet op bij die ene wedstrijd op zaterdag of zondag. Bij die een of twee keer trainen in de week. De club als geheel is ook een team, zoals gezegd: een vereniging van mensen. Allemaal lid van dezelfde club!

In een team moet je elkaar vooruithelpen. Het gaat niet allemaal vanzelf. Het team, de vereniging, kan alleen maar functioneren als we met z’n allen de schouders eronder zetten en ons steentje bijdragen. Want net als in een echt voetbalteam waar je niet zonder spits, keeper of back kan, kan een vereniging niet zonder bestuur, kantinemedewerkers, trainers, leiders etc., ofwel de vrijwilligers.

Als speler mag je hier best wel eens bij stilstaan want het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend maar dat is het niet

Elk nieuw seizoen is het weer een uitdaging om alle posities en functies bezet te krijgen met mensen die er voor willen gaan. Die zich voor langere of korte tijd willen inzetten voor de vereniging. Die graag in het team willen meespelen.  Meld je aan en help de vereniging!

Uiteraard zal het nooit perfect zijn maar als er problemen zijn dan gaan we die samen oplossen want dat doe je als je samen in een vereniging zit. En dan komen we er wel uit. Linksom of rechtsom, die bal zal altijd blijven rollen.

Samen met onze (voetballende) leden, trainers, leiders, vrijwilligers, supporters en alle andere betrokkenen met een rood-blauw hart moeten we allemaal trots kunnen zijn en blijven op onze club, onze vereniging: vv Hapert.

Jeugdcommissie

Wil je lid worden?

Het is mogelijk om online een lidmaatschap door te geven. Kijk snel verder!