Breaking news
  1. Hapert grijpt laatste strohalm tegen Terlo
  2. Johan van de Ven overleden.
  3. Hapert verspeelt voorsprong op bezoek bij Dommelen
  4. Enthousiaste en gezellige meiden gezocht!
  5. Hapert verliest opnieuw met 1-0 van koploper RKGSV

Voetbal.nl App

Voetbal.nl is hét platform voor amateur voetballend Nederland. Dus voor spelers, scheidsrechters, trainers en coaches, maar natuurlijk ook voor ouders en andere supporters van het amateurvoetbal.
Op een leuke manier je voetbalactiviteiten bijhouden:

• Programma, standen en uitslagen van jouw teams
  • Persoonlijke- en teamstatistieken
  • Volg de teams en clubs van je vrienden en familie
  • Volg andere spelers en blijf op de hoogte van hun resultaten
  • Direct op de hoogte van afgelastingen
  • Video’s en foto’s van jouw teams toevoegen en bekijken
  • Laat vooraf weten of je aanwezig bent bij de wedstrijd
  • Geef aan of je een auto voor de uitwedstrijd beschikbaar stelt

Ook zijn doelpunten, kaarten en wissels nu zichtbaar binnen de Voetbal.nl app. Deze kunnen binnen de KNVB Wedstrijdzaken app toegevoegd worden aan een wedstrijd. Iedereen kan gebruik maken van de Voetbal.nl app, maak hiervoor een nieuw account aan binnen de app.

Ben je lid van een voetbalvereniging, zorg dan dat je inlogt met het e-mailadres dat bekend is bij je club.

Wat nog meer

Uitslagen, standen, programma’s, kleedkamerindelingen, man-of-the-match, wie rijdt er en in welke auto is er nog plek… en nog veel meer. Die gegevens vind je allemaal terug in de Voetbal.nl app. Met de app ben je altijd direct op de hoogte van al het nieuws van je eigen team en van je favoriete clubs, spelers en andere teams. Mocht je al gebruik maken van de Voetbal.nl app, dan dien je je even te registreren met het e-mailadres waarop je deze e-mail ontvangt. Ben je al met dit e-mailadres op Voetbal.nl geregistreerd zijn, dan heb je alles al goed voor elkaar!

Voor meer info mail naar ledenadministratie@vvhapert.nl

Download de VoetbalNL App