Beste vereniging,

Eindelijk spelen wij een wedstrijd vroeg op de vrijdagavond. Op 18 november spelen wij onze thuiswedstrijd tegen Telstar om 18.45u! Daarom hebben wij een speciale actie naast de uitnodiging voor al de jeugdleden om gratis te komen kijken.

Actie

We willen alle verenigingen van het FCE Verenigingsplan vragen om één pupil -van de leeftijd tot O.12- aan te dragen om voor deze wedstrijd mee te lopen in de line up, we vragen hem of haar het eigen clubtenue te dragen. Dit jeugdlid kun je voor 11 november aanmelden bij mij.

Via onderstaande link kunnen de jeugdleden tot 18 jaar de gratis kaarten aanvragen, voor overige leden geldt een speciaal tarief €10,-.

www.fc-eindhoven.nl/clubactie

Daarnaast nodigen wij graag 3 jeugd- coördinatoren/trainers uit om deze wedstrijd te komen kijken vanuit de businessclub. Aanmelden kan door mij een mailtje te sturen met de gegevens van de geïnteresseerde.

Om deze uitnodiging onder de aandacht van uw leden te brengen voeg ik een afbeelding toe die je ook via de Whatsapp groepen van uw vereniging kunt verspreiden.

Mochten er vragen zijn over het bestellen van de tickets kunt u contact opnemen met de afdeling ticketing via 040 211 29 67 of ticketing@fc-eindhoven.nl.

Met sportieve groet
Jens van Son