Tom Van Den Steen uit Retie wordt het komende seizoen hoofdtrainer van voetbalvereniging Hapert. Hapert was, nadat de huidige coach Robbert Verhoeven had aangegeven na dit seizoen te willen stoppen, op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Iemand die de door de club ingeslagen weg en het gekozen beleid verder vorm kan geven. VV Hapert denkt met Tom Van Den Steen hierin een geschikte opvolger gevonden te hebben.

Tom is 42 jaar en woonachtig in Retie België.

Op dit moment is hij trainer van het 1e elftal van SDO’39 uit Lage Mierde. Daarvoor heeft hij in België vooral jeugdelftallen getraind. En dat in alle leeftijdsklassen en op alle niveaus. Omdat hij ondertussen enige tijd in het bezit is van het trainersdiploma UEFA-A, heeft hij de stap gezet naar seniorenvoetbal. En dat bij voorkeur in Nederland.

Tom:

“Voetbal is mijn passie en hier ben ik dan ook 24/7 in mijn hoofd mee bezig. Op dit moment werk ik met veel plezier bij SDO’39 en ik wil het seizoen daar in schoonheid afsluiten.

Ik heb ontzettend veel zin om daarna deze nieuwe uitdaging aan te gaan bij VV Hapert”

Het bestuur van VV Hapert en de technische commissie zijn erg blij met het ‘ja-woord’ van Tom en zien de samenwerking met veel vertrouwen tegemoet.

Bestuur VV Hapert