Zaterdag 29 april was de eerste keer dat vv Hapert een Opschoondag had georganiseerd. Vanaf 09.00 uur zetten de leden van de club zich in bij het uitvoeren van diverse taken rondom de velden. De ‘belangstelling’ nog niet enorm groot maar het moet dan ook nog groeien. De ruim 20 personen die er wel waren hebben zich van hun beste kant laten zien. Poetsen, schrobben wieden, etc. De blaren bijna op de handen of misschien wel helemaal maar het resultaat mocht er dan ook zijn. De tribune weer spik en span, de reclameborden gepoetst, de doelen weer zichtbaar vanachter de groene aanslag, enorm veel onkruid en groen verwijderd rondom het hoofdveld en terras, de fietsenstalling ontbladerd en nog een heleboel andere zaken. Om 13.00 was het welletjes en was het tijd om af te sluiten met soep en broodjes. De vertegenwoordigers van de werkploeg waren dik tevreden met het resultaat! Alle aanwezige vrijwilligers: Hartelijk bedank! Een activiteit die herhaald gaat worden en tevens ook prima voor het verenigingsgevoel.