Hapert is er in geslaagd om ook haar derde thuiswedstrijd van het seizoen winnend af te sluiten. Treffers van Dave Koolen en Stef van de Sande zorgden ervoor dat Hapert de drie punten op het eigen sportpark hield.

Al na drie minuten leek Dave Koolen de score te openen. Kevin Raaijmakers leverde een perfecte voorzet af, maar Koolens kopbal eindigde van dichtbij op de lat. Twintig minuten later was het wel raak. Thed van de Kerkhof zette Dave Koolen met een steekbal één op één en de spits wist deze mogelijkheid te benutten. In de fase hierna werd het spel van de thuisploeg aanzienlijk minder en in de 36e minuut leidde dit bijna tot de gelijkmaker. De behendige Tim Kerkhof trok naar binnen en zijn afstandsknal eindigde op de lat.

In de tweede helft was Hapert op zoek naar een uitbreiding van de score en daarmee de beslissing van de wedstrijd. Een inzet van invaller Stef van de Sande werd in het vijfmetergebied geblokt en een doelpunt van Koen Appels afgekeurd wegens een overtreding op de keeper. Twintig minuten voor tijd viel dan toch de beslissing. Kevin Raaijmakers kon er weer een assist bijschrijven, nadat Stef van de Sande zijn voorzet beheerst binnentikte en hiermee voor de derde wedstrijd op een rij scoorde.

De laatste tien minuten speelde Hapert door een blessure met een man minder, maar van een wedstrijd was geen sprake meer. Dit betekent voor Hapert de vierde overwinning op een rij en de nul werd voor de derde thuiswedstrijd op rij gehouden. Aankomende zondag speelt het eerste elftal geen wedstrijd, waarna op 3 november de competitie hervat wordt met een uitwedstrijd tegen De Weebosch.