Na de 4-0 thuisoverwinning op DEES, is Hapert er ook in geslaagd om Knegselse Boys eenvoudig opzij te zetten. De voorsprong was al snel een feit en deze werd gaandeweg de wedstrijd verder uitgebreid naar een overtuigende 6-0 overwinning.

Al na vijf minuten leverde buitenspeler Kevin Raaijmakers een panklare voorzet af en Hamid Salhi wist eenvoudig raak te koppen. Ondanks een groot veldoverwicht, bleef een verdubbeling van de score enige tijd uit. Tien minuten voor rust was het toch raak en wist Dave Koolen op aangeven van Roel Bottram binnen te tikken. Ook de derde Hapertse treffer viel nog voor rust. Het was Jesper Schilders die een afgeslagen vrije trap alsnog wist te verzilveren.

In de tweede helft was het spelbeeld gelijk aan de eerste helft en was het geen moment een wedstrijd meer. De score kon door Dave Koolen in de 57e minuut met een geplaatste bal uitgebreid worden en ook de zeventienjarige Stef van de Sande wist voor het eerst een treffer in het vaandelelftal van Hapert te noteren. Hij was het eindstation na een zorgvuldige aanval. In de blessuretijd wist Kevin Raaijmakers vanaf de stip de 6-0 eindstand op het scorebord te brengen. Na een rode kaart van Giel Emmers, benutte Raaijmakers de toegekende strafschop.

Zodoende kende Hapert een eenvoudige zondag, waar het uitvallen van Bjern van Lieshout en Roel Bottram toch een smet op de middag was. Aankomende zondag wacht de nabijgelegen uitwedstrijd tegen concurrent Dosko ’32.