Een teleurstellend verlopen seizoen voor vv Hapert, is geëindigd met een gelijkspel op bezoek bij Netersel. Nadat de thuisploeg in de eerste helft op voorsprong was gekomen, was het Dave Koolen met zijn twaalfde doelpunt na de winterstop die de eindstand bepaalde.

Voorafgaand aan de wedstrijd was er nog veel twijfel of de wedstrijd in verband met de vele regenval wel door kon gaan, maar uiteindelijk werd besloten dat het veld enigszins bespeelbaar was. Hapert had in de beginfase veelal de bal, maar kon nog geen grote kansen bij elkaar voetballen. Aan de andere kant kwam Netersel in de 25e minuut wel op voorsprong, nadat Maurice Bressers een scherp aangesneden voorzet kon binnenkoppen. Hapert zette aan en tot twee maal toe wist Dave Koolen een voorzet van Jesper Schilders niet te verzilveren.

Nadat de thuisploeg een mogelijkheid kreeg om de voorsprong te verdubbelen, ging Hapert offensiever van start in het tweede bedrijf. Netersel kwam er niet meer van af, maar de verdiende gelijkmaker bleef uit. Rond het uur redde doelman Rik van de Ven op een inzet van Thed van de Kerkhof, schoof Sem Liebregts de bal van dichtbij langs de paal en wist ook Benjamin van der Heijden niet het doel te vinden.

Een kwartier voor tijd was het dan toch raak. Een voorzet van Lars Jansen belandde op het hoofd van Dave Koolen en hij trok de stand gelijk. Hierna ging de uitploeg op zoek naar de overwinning, maar wederom was het Van de Ven die Hapert van dichtbij van het scoren af wist te houden. Met het laatste fluitsignaal eindigde zowel de wedstrijd, als het seizoen voor Hapert. Middels deze weg worden nogmaals de supporters bedankt voor de gegeven support, tot volgende seizoen!