De kantine is een van de of misschien wel de belangrijkste inkomstenbron van de club. Maar buiten het financiële is een goedlopende kantine het hart van een vereniging. Onnodig te zeggen dat de kantine zoveel mogelijk open moet zijn.

Helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Door diverse oorzaken hebben we de laatste jaren moeite om een structureel goedlopende kantine in stand te houden.

Om dit toekomstbestendiger te maken willen we een brede kantinecommissie gaan oprichten waarin alle taken over meerdere personen verdeeld gaan worden. Vele schouders maken licht werk en zo is de belasting per persoon minimaal (1, max 2 uur per taak per week).

Bianca Stamper heeft reeds aangegeven hier een rol in te willen vervullen. Met haar horeca-ervaring past zij perfect in het plaatje. Naast haar willen we dan nog graag 3 personen in de commissie die de kantine met elkaar gaan runnen.

Het is niet zo dat je achter de bar moet gaan staan (mag wel) want daar hebben we gelukkig een uitermate capabele groep voor. Het zijn vooral de activiteiten achter de schermen zoals inkoop, kasopmaak/administratie, coördinatie/aanspreekpunt etc. Werkzaamheden die prima verdeeld kunnen worden.

Tevens gaan we er voor zorgen dat er een duidelijke structuur komt te liggen en dito handleidingen voor de apparatuur.

Wie helpen ons uit de brand en zorgen ervoor dat de kantine ook volgend seizoen open kan en het hart van de club blijft?

Reageren?

Neem dan contact op met Paula Bottram: 06-3636 0468 of mail naar secretariaat@vvhapert.nl