De oefenwedstrijd van Hapert 1 tegen SDO gaat niet door, maar de Nieuwjaars receptie zeker wel.
zondag 15 januari 2023 vanaf 15.30 uur. !!

Om het jaar ook in 2023 goed te beginnen en om elkaar een gelukkig nieuwjaar te kunnen wensen, wordt op zondag 15 januari 2023 vanaf 15.30 uur een nieuwjaarsreceptie in onze kantine gehouden.
De receptie zal volop in het teken staan van gezelligheid.

Tijdens deze receptie wordt ook de verenigingsman /-vrouw van het jaar bekend gemaakt en worden de 25, 40, 50 en 60 jarige jubilarissen van onze vereniging gehuldigd.
We willen iedereen die de club een warm hart toedraagt met zijn/haar partner dan ook graag van harte uitnodigen om hierbij aanwezig te zijn.

Voorafgaand aan de nieuwjaarsreceptie trapt ons eerste elftal thuis om 13:00 uur af voor een oefenwedstrijd tegen SDO’39 uit Lage Mierde.
Kortom redenen genoeg om aanwezig te zijn op 15 januari 2023!

Wij wensen jullie een fijne jaarwisseling en graag tot ziens op de nieuwjaarsreceptie.

Bestuur vv Hapert