Zondag 14 januari hield vv Hapert zijn traditionele nieuwjaarsreceptie in de eigen vernieuwde en drukbezochte kantine. Na de gebruikelijke nieuwjaarswensen was het voorzitter Hans van Roij die het officiële gedeelte van de receptie opende. In zijn toespraak blikte hij terug naar het voorbije jaar met zijn ups en downs en wat er nu zoal speelt binnen de vereniging. Zijn gehele speech kunt u hieronder lezen. Tevens werden de jubilarissen Rob Luijten (50 jaar), Ad Moonen (40 jaar) en Peter Verdonschot (60 jaar) in het zonnetje gezet. Twan Abrahams werd benoemd tot verenigingsman van het jaar 2023 en kreeg daarbij de Harrie Snelders Trofee overhandigd. Jeffrey Bernhard werd geprezen om zijn rol binnen de jeugdafdeling en ontving daarvoor de Gerard Straatman Trofee. Na het officiële gedeelte volgde er nog een leuke vv Hapert voetbalquiz en was het nog lange tijd erg gezellig in de mooiste en gezelligste kantine in de omgeving.

Speech voorzitter Nieuwjaarsreceptie vv Hapert 2024

Foto`s nieuwjaarsreceptie