Het seizoen ligt stil, de kantine is dicht.
De jeugd kan gelukkig wel trainen maar verder is het stil op het sportpark.
Alleen de werkploeg heeft volop werk verzet want voor hen kwam het allemaal dan weer niet zo slecht uit.
Als we weer gaan beginnen (??) dan is het in ieder geval in een volledig opgeknapte accommodatie.

Een dichte kantine betekent ook geen inkomsten voor de club, terwijl er wel lasten zijn die gewoon doorgaan, ongeacht of er gevoetbald wordt.
Daarom zijn we ook erg blij dat er de afgelopen tijd toch enkele mooie bedragen naar de clubkas zijn gegaan.

Om te beginnen was de Kinderkledingbeurs van 25 september een groot succes.
Ondanks de corona-perikelen en de daarmee gepaard gaande extra maatregelen is de beurs goed bezocht.
Een enorm compliment aan de organisatie die het in deze tijd heeft aangedurfd en een bedankje aan alle mensen die hebben meegeholpen en aan degenen de beurs hebben bezocht.

Daarnaast is er een mooi initiatief geweest vanuit de activiteitencommissie om een container te plaatsen voor het verzamelen van oud ijzer. Ook dit heeft een mooi bedrag opgeleverd en is zeker voor herhaling vatbaar.
Bij deze ook een bedankje aan de commissie en helpers.

Als laatste is er weer de Rabobank Clubsupport Actie geweest waarbij je als lid van de Rabobank op je favoriete verenigingen kon stemmen. Elke stem leverde een bepaald bedrag op. Vv Hapert leeft gelukkig ook in deze tijd nog in de meeste harten voort want we hebben een prachtig bedrag van ruim 1700 euro opgehaald en dat is echt heel erg goed. Daarom willen we iedereen van harte bedanken voor zijn of haar stem en uiteraard ook de Rabobank die de actie heeft mogelijk gemaakt.

Laten we met z’n allen hopen dat we na de winterstop elkaar weer kunnen ontmoeten in de kantine.

Tot dan: blijf gezond!

Bestuur Voetbalvereniging Hapert