Salim Zeroual wordt het komende seizoen hoofdtrainer van voetbalvereniging Hapert. Hapert was op zoek naar een ambitieuze, sociale en communicatief sterke hoofdtrainer. Iemand die de door de club ingeslagen weg en het gekozen beleid verder vorm kan geven. Mede door de ruime ervaring als voetballer die Salim als heeft en zijn recente ervaringen in het trainersvak, denkt Hapert in hem de juiste persoon gevonden te hebben om volgend jaar aan de slag te gaan met de relatief jonge spelersgroep.

Salim is 35 jaar en woont in Eindhoven.

Zelf heeft hij gespeeld bij Marvilde, Unitas ’59 en SV Someren. Bij deze laatste vereniging heeft hij 4 jaar lang de JO19-1 en 2 jaar het belofte-elftal mogen trainen.

“Ik heb enorm veel zin in deze nieuwe uitdaging bij deze mooie club vv Hapert. De club heeft mij vanaf het begin het gevoel gegeven dat ze graag met mij de samenwerking aan wilde gaan. Ik ben dan ook snel tot de conclusie gekomen om deze uitdaging aan te pakken. Ik hoop dat ik deze jonge groep kan prikkelen en ze te overtuigen dat ze 3e klasse waardig zijn.”

Het bestuur van vv Hapert en de commissie voetbalzaken zijn erg blij met het ‘ja-woord’ van Salim en wensen hem veel succes toe.