Na maanden van voorbereiding zal aanstaande maandag dan eindelijk gestart worden met de aanleg van het kunstgrasveld op veld C – Visvijver. De aanleg zal ongeveer 8 weken duren. De aannemer vraagt ons als club aandacht te hebben voor onderstaande mededelingen in het kader van de veiligheid tijdens deze werkzaamheden. Het is belangrijk dat deze informatie bij alle leden, ouders, supporters, vrijwilligers en bezoekende verenigingen terecht komt!

De aanleg zal voor overlast gaan zorgen. Afgelopen week heeft de gemeente de sproeikoppen al verwijderd uit het speelveld en als gevolg is het speelveld C per direct niet meer te gebruiken. Ook niet voor warming-up of trainingsdoeleinden. De komende 8 weken dient Veld C gezien te worden als een bouwterrein. Het betreden is dan ook strikt verboden. Er komt een bouwkeet op het terras tegen het oude entreehokje, daarnaast komt er een zeecontainer voor de opslag op de plaats van de fietsenstalling. Dagdagelijks zullen verschillende bouwbedrijven werkzaam zijn op het sportpark. De werkzaamheden zullen tussen 7.00 uur en 16.00 uur plaatsvinden. Tijdens de aanleg zal het op sommige dagen een komen en gaan zijn van vrachtwagens voor de aan- en afvoer van zand en materialen. In de avonden en weekenden wordt er niet gewerkt en kunnen de geplande wedstrijden gewoon plaatsvinden op het sportpark.

Speciale aandacht wordt gevraagd voor 5 zaken: 1. Bouwvoertuigen: met enige regelmaat zullen er machines en materiaal op het sportpark geparkeerd staan. Blijf uit de buurt van deze machines en materialen! 2. Rijplaten: richting het veld komen rijplaten te liggen. Doordat de ondergrond niet overal egaal is, kunnen deze uitsteken. Let op met het fietsen/wandelen over deze platen. Daarnaast kunnen de platen bij regen of vorst glad zijn. Beter is om af te stappen van de fiets. 3. Sleuven: er zullen de nodige sleuven gegraven worden. Op verschillende plekken zullen hier platen overheen liggen, maar niet overal. 4. Gebruik: na aanleg van het kunstgrasveld is het veld niet direct bespeelbaar. Pas na berichtgeving vanuit de club kan er gebruik gemaakt worden van het veld. 5. Het Pannaveld blijft gedurende de bouwwerkzaamheden open. Wel vragen we gebruikers om erg alert te zijn op het bouwverkeer. Beter is om pas na 16.00 uur gebruik te maken van het veld.

We kijken erg uit naar de realisatie van het kunstgrasveld, maar beseffen dat deze periode voor de nodige overlast gaat zorgen. Laten we samen zorgdragen voor een goede opvolging van bovenstaande aandachtspunten. Alvast bedankt voor de medewerking.

Bestuur vv Hapert