Wij zijn voor het komende seizoen (2023-2024) op zoek naar een trainer-coach voor onze dames 1.
Dames 1 speelt prestatief voetbal en zal volgend jaar in de derde klasse uitkomen, de wedstrijden worden op zondag gespeeld.
Het team bestaat uit voornamelijk jonge speelsters. Deze dames zijn talentvol, ambitieus en erg gemotiveerd. Het team heeft de afgelopen seizoenen deelgenomen aan de landelijke Divisie MO17, MO19 Hoofdklasse Top.
Dit jaar spelen ze in de landelijke Divisie MO20.Wij zoeken een train(st)er die hen gaat begeleiden/trainen en die samen met de trainersstaf een goede sfeer creëert binnen het team en tussen dames 1 en 2.Voor deze functie zoeken wij een train(st)er die Gevarieerde trainingen van dames 1 verzorgt op dinsdag en op donderdag.
– Het team coacht en begeleidt op wedstrijddagen.
– In staat is om de spelers tactisch en technisch te verbeteren.
– Samenwerkt met de trainer van dames 2.

Wat bieden wij?
– Een gezellige, leuke en ambitieuze club met een dorpskarakter
– Een mooie accommodatie met goede trainingsvoorzieningen.
– Een passende financiële vergoeding.*

Bent u geïnteresseerd of wilt u meer weten dan kunt u contact opnemen met: Paula Bottram, bestuurslid commissie dames- en meisjesvoetbal. Tel. 06-36360468 of mail naar
secretariaat@vvhapert.nl