Vacature wedstrijdcoördinator  jeugd

Voor het seizoen 2021/2022 zijn wij op zoek naar een wedstrijdcoördinator voor de jeugd. De wedstrijdcoördinator is verantwoordelijk voor het aanstellen van de scheidsrechters, de veldindeling, toewijzing van de kleedlokalen, en communicatie hierover binnen de club.

Als wedstrijdcoördinator onderhoud je nauw contact met de wedstrijdsecretaris, de jeugdcoördinatoren, jeugdleiders en trainers van vv Hapert, (jeugd)scheidsrechters, de sportparkbeheerder en de kantinebeheerder.

De wedstrijdcoördinator van de jeugd:

1. Verzorgt veldindeling, wijst kleedlokalen toe en regelt (jeugd)scheidsrechters ten behoeve van de geplande wedstrijden;
  2. Zorgt dat de sportparkbeheerder, de kantinebeheerder en de (jeugd)scheidsrechters op de hoogte zijn van de actuele wedstrijdplanning van de jeugd (competitie-, inhaal-, beker- en oefenwedstrijden);
  3. Neemt deel aan de maandelijkse bijeenkomsten van de jeugdcommissie.

De wedstrijdcoördinator van de jeugd is cruciaal voor het goede verloop van de thuiswedstrijden. We zoeken dan ook iemand die beschikt over goede communicatie vaardigheden en goed kan samenwerken. Ook is het belangrijk dat de je goed overweg kan met computers: Sportlink wordt door de KNVB (en dus ook vv Hapert) als centraal systeem gebruikt voor de communicatie met de verenigingen en de leden over wedstrijden, uitslagen, teams enzovoorts.

Heeft u affiniteit met voetbal (verstand van voetbal hoeft echt niet), vindt u het leuk om de jeugd te helpen en heeft u een paar uur in de week tijd dan vragen wij u om contact met ons op te nemen (jeugdvoorzitter@vvhapert.nl).

Vacature wedstrijdsecretaris jeugd

Voor het seizoen 2021/2022 zijn wij op zoek naar een wedstrijdsecretaris voor de jeugd. De wedstrijdsecretaris is verantwoordelijk voor een goed verloop van het wedstrijdprogramma van de jeugdelftallen, inclusief inhaal-, beker- of oefenwedstrijden.

Als wedstrijdsecretaris onderhoud je nauw contact met de competitieleiders van de KNVB, collega wedstrijdsecretarissen van andere verenigingen, de wedstrijdcoördinator, de jeugdcoördinatoren, jeugdleiders en trainers van vv Hapert.

De wedstrijdsecretaris van de jeugd:

1. Coördineert de wedstrijden binnen de jeugd (competitie-, inhaal-, beker- en oefenwedstrijden);
  2. Is namens de jeugd van vv Hapert het aanspreekpunt voor de KNVB en andere verenigingen wat betreft alle competitie- , beker- en oefenwedstrijden;
  3. Communiceert met andere verenigingen over verplaatsingen en/of afgelastingen van wedstrijden;
  4. Neemt deel aan de maandelijkse bijeenkomsten van de jeugdcommissie.

De wedstrijdsecretaris van de jeugd is de spin in het web als het gaat om de organisatie van de thuis en uitwedstrijden. We zoeken dan ook iemand die beschikt over goede communicatie vaardigheden en goed kan samenwerken. Ook is het belangrijk dat de je goed overweg kan met computers: Sportlink wordt door de KNVB (en dus ook vv Hapert) als centraal systeem gebruikt voor de communicatie met de verenigingen en de leden over wedstrijden, uitslagen, teams enzovoorts.