De bezoekers starten sterk en energiek aan de wedstrijd en hadden hierdoor in het eerste deel van de wedstrijd de controle. Dave Koolen met een 1-op-1 en Thed van den Kerkhof met een afstandsschot dat de paal trof, waren het dichts bij een Hapertse treffer.

De tweede helft was rommeliger en het aantal kansen nam af. 25 minuten voor tijd moest Dommelen met 10 man verder na een directe rode kaart en in de blessuretijd volgde ook nog een tweede rode kaart. Hapert wist het numerieke overwicht niet te vertalen in opgelegde kansen en daardoor bleef de wedstrijd doelpuntloos.

Aankomende donderdag staat de volgende wedstrijd alweer op het programma. Om 20:00 uur wordt er in en tegen Nijnsel afgetrapt.