Beste ouders,
Binnen onze vereniging bepalen de leden samen het beleid. Zo gaat dat bij verenigingen. Daarnaast vinden wij het belangrijk om ook mensen die zelf geen lid zijn, maar een of meerdere kinderen hebben die bij VV Hapert voetballen, de gelegenheid te bieden om:
  • kennis met de vereniging, het bestuur en het jeugdkader te maken
  • vragen te stellen
  • ideeën en suggesties in te brengen
  • mee te denken over onze club
De meeting vindt plaats op maandag 25 maart van 20:00 – 21:30 uur. De locatie is ofwel ’t Huukske in Hapert ofwel onze eigen kantine (bevestiging volgt z.s.m.).
Programma :
  • Opening
  • VV Hapert – wie zijn wij? en waar staan wij voor?
    • organisatie
    • doelstellingen
    • normen & waarden
  • Jeugd VV Hapert
    • technisch beleid
    • selectie beleid
    • jeugdcoördinatoren
    • omgaan met kinderen die (extra) aandacht vragen
  • Vragen, ideeën en suggesties ouders
  • Afsluiting
Om een idee te hebben van het aantal aanwezigen, het verzoek om aan de leider van het team van uw zoon/dochter door te geven of u komt.
Mocht u zelf niet in de gelegenheid zijn aanwezig te zijn en uw vraag te stellen, dan kunt u deze ook kenbaar maken door een e-mail te sturen naar: jeugdvoorzitter@vvhapert.nl.
Met vriendelijke groet,
Ruud Teunissen – Jeugdvoorzitter VV Hapert