Van 1 oktober tot 9 oktober vindt dit jaar de ‘Week van de Scheidsrechter’ plaats en is het moment daar dat we onze (assistent-)scheidsrechters op het veld weer de eer geven die hen toekomt. Zonder scheidsrechters, geen wedstrijden!
Tijdens deze week wil vv Hapert zoveel mogelijk voetballers en voetballiefhebbers de scheidsrechter laten bedanken voor hun waardevolle inzet.
Waardering uitspreken kan op verschillende manieren. Denk aan een applaus samen met de tegenstander voorafgaand aan de wedstrijd of leg een presentje klaar in de kleedkamer.
We roepen spelers, leiders, trainers én toeschouwers op om je waardering uit te spreken richting de (assistent-)scheidsrechters. Het leukste/mooiste initiatief dat de KNVB tegen komt via #scheidsbedankt wint 15 vrijkaarten voor een duel van het Nederlands elftal.