Afgelopen zondag hebben de seniorenelftallen van vv Hapert het seizoen feestelijk afgesloten.
Voor bijna alle teams was dit de laatste speelronde. Alleen Hapert 1 heeft nog een speelronde te gaan. Aanstaande maandag komt vv Acht op bezoek (aftrap 14:30 uur).

DJ Arie van de Pol verzorgde de muziek op het zonovergoten terras van de club.
Om 18:00 uur was het tijd voor het eten. Deze BBQ werd uitstekend verzorgd door Smoker on Wheels.

Ook werd er stilgestaan bij degene die stoppen na dit seizoen, in het bijzonder Rik Verdonschot.
Rik speelde maar liefst 17 jaar in de selectie van vv Hapert. Ruim 450 wedstrijden in het vaandelteam van de club. Dat was een goede reden voor het bestuur om voor Rik iets speciaals te doen. Hij kreeg een beeldje als bedankje voor alle inzet de afgelopen 17 jaar.
Vanaf volgend seizoen is Rik te bewonderen bij Hapert 3.