Alhoewel de competitie voor Hapert-1 er nog niet helemaal opzit werd zondag 22 mei toch de competitie alvast afgesloten middels een gezellige middag met BBQ, of beter gezegd de Smoker van Erik van ’t Pleintje. Ook Hapert-1 speelde een belangrijke thuiswedstrijd tegen DBS. Door de 2-0 overwinning kon de sfeer natuurlijk al niet meer stuk en ook het weer hielp een handje mee.

Tevens hadden we dezelfde middag nog een inhaalslag gepland m.b.t. de diverse jubilarissen van de afgelopen 2 jaar en de uitreiking van de Harrie Snelders trofee behorende bij de  Verenigingsman/vrouw van het jaar 2020 en 2021.

Het verslag hiervan zal binnenkort in de PC55 gepubliceerd worden maar we willen wel even bij deze vermelden dat De Werkploeg de trofee van 2020 uitgereikt heeft gekregen i.v.m. hun vele werkzaamheden aan de accommodatie, met name in de coronatijd. De winnaar van 2021 is scheidsrechter Peter van Beers geworden die al tijdenlang de fluit ter hand neemt om de diverse wedstrijden te kunnen laten doorgaan.

Ook de jubilarissen werden goed in het zonnetje gezet waarbij o.a. Theo Schilders, Ad Schilders en Piet Docters van Leeuwen voor hun respectievelijke 60, 70 en 70 jarig lidmaatschap werden gehuldigd.

Hieronder alvast enkele foto`s, de overige foto`s worden binnenkort gepubliceerd.