Zaterdag 11 februari bereikte ons het trieste bericht van het overlijden van Aron van de Ven. Afgelopen november werd Aron getroffen door acute leukemie en ondanks dat er toch nog enkele hoopvolle tekenen waren bleek het door de diverse complicaties een ongelijke strijd en is hij omringd door zijn familie overleden.

We verliezen in Aron een clubman en supporter. Tevens was hij trainer en leider binnen de jeugdafdeling. Ook voor diverse vrijwilligerstaken kon je altijd op Aron rekenen zoals onder andere het verkopen van loten en het benaderen van vrijwilligers. Hij was er graag bij betrokken en ging dan enthousiast aan de slag. Zijn zoon Duncan voetbalt nog steeds bij vv Hapert ook en zijn dochter Carmen hielp mee in de kantine. Een voetbalfamilie dus waarvan de pijler nu is weggeslagen. Veel te vroeg want Aron werd slechts 49 jaar.

Wij zullen hem blijven herinneren zoals hij was en we wensen Danielle, de kinderen en de rest van de familie heel veel sterkte toe om dit grote verlies te verwerken.

Bestuur vv Hapert.