vv Hapert is een vereniging die valt of staat bij de inzet van vrijwilligers. Zonder al deze mensen die wekelijks voor de club paraat staan kunnen we niet functioneren. Elke jaar is het weer een uitdaging om al deze functies te vervullen. Vaak gaat dat goed maar nu even niet.
We zijn daarom naarstig op zoek naar personen die ons als individu of in een team willen helpen met het schoonmaken van onze mooie, opgeknapte accommodatie na het weekend (maandagochtend/middag, dinsdagochtend). Er staat een vergoeding tegenover.
Uiteindelijk zullen deze werkzaamheden verricht moeten worden en als we het niet intern kunnen oplossen zijn we genoodzaakt om het te gaan uitbesteden. En ook dat wordt een moeilijk verhaal doordat al deze bedrijven kampen met veel werk en weinig personeel. Tevens zal het dan ook flinke consequenties gaan hebben voor de contributie want er hangen pittige prijskaartjes aan.
In het uiterste geval kunnen we de accommodatie dus niet meer schoon houden.
WIE HELPT / WIE HELPEN ONS UIT DE BRAND???
Graag contact opnemen met Paula Bottram via secretariaat@vvhapert.nl