Vv Hapert heeft deze week afscheid genomen van trainer Tom van den Steen die aan zijn eerste seizoen bezig was bij de club. De belangrijkste reden is dat er geen chemie meer was tussen de spelersgroep en de trainer en dat er daardoor geen vertrouwen meer was om tot een goed einde van dit seizoen te komen. De tegenvallende resultaten (vv Hapert staat laatste in de derde klasse D) worden hem minder aangerekend want het was binnen de club algemeen bekend dat het een moeilijk seizoen zou gaan worden. Tot eind van het seizoen zal Herbert de Krom optreden als tijdelijk trainer/coach . De Krom was al eerder werkzaam als hoofdtrainer bij vv Hapert. Voor volgend seizoen was er reeds een nieuwe trainer aangesteld in de persoon van Salim Zeroual.