Op Tweede Pinksterdag speelde Hapert 1 haar laatste competitiewedstrijd van het seizoen. Dit betekende ook de laatste wedstrijd voor Rik Verdonschot namens Hapert 1. Na 17 jaar en ruim 450 wedstrijden voor het eerste, is er een einde gekomen aan de carrière van Rik als selectiespeler en gaat hij vanaf komend seizoen verder in het derde van Hapert. Rik verliet het veld een kwartier voor tijd onder luid applaus en na de wedstrijd werd hier nog lang bij stilgestaan.
Ook voor Herbert de Krom, Paul Beekman en Eric van de Kerkhof was het de laatste wedstrijd als technische staf. Zij vormden samen met Willem van Zutphen de interim technische staf en werden na afloop in het zonnetje gezet. Het betekende voor de mannen een einde van de tweede termijn, na eerder al drie jaar verantwoordelijk te zijn voor het vaandelelftal en hierin twee keer te promoveren naar de derde klasse.
Rik, Herbert, Paul en Eric worden namens heel Hapert bedankt voor alles wat zij voor de club hebben betekend en allen blijven in verschillende rollen aan de club verbonden.